fredag 29 augusti 2008

Kreativiteten flödar igen.....

Japp, nu har äntligen kreativiteten kommit tillbaks igen. Har haft en liten scrapblock en längre tid men nu så har det äntligen släppt. Så här tillverkas det kort på löpande band.

Först ut har vi ett kort med en stämpel från Magnolias sommar paket, det är först nu som jag har kunnat gjort kort med dessa stämplar eftersom jag inte har haft någon inspiration förut.







På det här kortet har jag använt stämplar från Magnolia och October stamps. Texten Hip Hip Hurra är embossad men det syns tyvärr inte på det här fotot.

Inkidos stämpel med ros och texten Den sommartid nu kommer är ju så användbar och så är den ju snygg också. Grattis stämpeln kommer ifrån Kortmakaren och är embossad i guld.


Och sist ut den här gången har vi ett kort med en stämpel från Panduro. Dom är ju bara för söta, de nya stämplarna från Panduro. Jag tror nog att jag blivit lite kär....


Det var allt för denna gång men det kommer nog mera snart om kreativiteten fortsätter att flöda så här. Tack för titten och lämna gärna en kommentar. Kram

6 kommentarer:

BellaMio sa...

Så fina kort du har gjort!! Och så härligt att du kommit igång igen, det ger så mycket att få sitta och pyssla tycker jag!

Tack för titten!

Jeanette sa...

Jättefina kort! Skönt när inspirationen kommer. Det syns att den gjort det. Kram Jeanette

Ammi sa...

Åh, vilka fina kort..håller med om Panduros nya, sååå fina :0)

Anonym sa...

underbara kort! :D


www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Camilla sa...

Vilka fina kort du gör!! Och vilken fin stämpel du hade fått tag på.. Var det från panduro (den med rose)?? *me like*

lillis70 sa...

Du har gjort många fina kort! Gillar rosen kortet!